KLASK

Galima žaisti tiek lauke, tiek patalpose.
Greitas ir smagus stalo žaidimas, kilęs iš Danijos, kuris sujungia elementus iš oro ritulio, biliardo ir strateginių žaidimų.
Šiame žaidime du žaidėjai naudojasi magnetinėmis figūrėlėmis, kad valdytų kamuoliuką ir bandytų įmušti įvarčius į priešininko vartus.
Klask yra mėgstamas dėl savo paprastų taisyklių, dinamiško tempo ir azarto.
Rekomenduojama žaisti 1×1.
Žaidimo pradžia
Žaidimo lenta padedama ant stalo tarp dviejų žaidėjų. Svarbu įsitikinti, kad lenta stovi lygiai.
Balti magnetukai sudedami ant baltų laukelių, taškų žetonai – ties taškų žyma „0”. Abu žaidėjai turi po juodą magnetinį puolėją ir po magnetinę valdymo lazdelę. Puolėjas padedamas ant lentos, valdymo lazdelė priglaudžiama po lentos apačia taip, kad jie abu susijungtų.
Jauniausias žaidimas pradeda žaidimą padędamas kamuoliuką pasirinktame kampe savo pusėje.
Žaidimo eiga
Žaidimo tikslas – įmušti kamuoliuką į priešininko duobutę ir išvengti aikštelėje esančių kliūčių. Abu žaidėjai gali laisvai judėti vienu metu, eilės tvarkos nėra. Puolėjai judinami naudojant magnetines valdymo lazdeles lentos apačioje.
Laimi žaidėjas, pirmas surinkęs 6 taškus.
Taškų skaičiavimas
Taškai pelnomi, kai:
- Kamuoliukas atsiduria priešininko duobutėje ir ten lieka (jei kamuoliukas iššoka, žaidimas tęsiamas toliau)
- Prie priešininko puolėjo prikimba 2 arba 3 balti magnetukai.
- Priešininkas nebevaldo savo puolėjo ir jam nepavyksta jo vėl valdyti naudojant valdymo lazdelę.
- KLASK! Priešininkas nuveda savo puolėją į savo duobutę. Tokiu atveju taškas įskaičiuojamas nedelsiant, net jeigu jis ir sugeba iš jos iššokti. Jei tik pasigirta garsas „KLASK” (takšt”) – pelnomas taškas.
Pelnius tašką,- žetonas taškų skaičiavimo griovelyje perkeliamas viena pozicija į priekį. Visi balti magnetukai sudedami atgal į laukelius. Taškų nepelnęs žaidėjas muša kamuoliuką iš pasirinkto kampo.
SVARBU! Vienu metu galima gauti tik vieną tašką, net jeigu tuo pačiu metu nutinka 2 įvykiai, už kuriuos galima gauti taškų. Jei nutinka taip, kad vienu metu taškus turėtų pelnyti abu žaidėjai, tašką gauna tik tas, kurio veiksmas įvyko anksčiau. Jei susitarti nepavyksta,- taškų negauna nė vienas žaidėjas ir žaidimas kartojamas iš naujo.
Papildomos taisyklės
- Jei prie puolėjo prikimba tik vienas magnetukas, žaidimas tęsiamas.
- Jei magnetukas iškrenta iš žaidimo lentos, žaidimas tęsiamas.
- Jei kamuoliukas iškrenta iš žaidimo lentos, jis padedamas artimiausiame kampe ir žaidimas tęsiamas.
- Nuo puolėjo nuimti magentukų negalima, tačiau, jei žaidimo eigoje jie nukrenta patys, žaidimas tęsiamas.
- žaidimo lenta
- 2 magentiniai puolėjai ir 2 valdymo lazdelės
- 2 žetonai taškų skaičiavimui
- 1 kamuoliukas
- 3 balti magnetukai
- žaidimo taisyklės
- taškų skaičiavimo lentelė
darbo diena (I-IV) – 15 €.
savaitgalis (V-VII) / šventinė diena – 20 €.
Antrai parai taikoma 70% nuolaida!
Pristatymas Alytuje, Lazdijuose, Druskininkuose nemokamas, kai bendra užsakymo suma viršija 150 €. Kitais atvejais,- už papildomą 20-40€ mokestį (derinama individualiai).